Vaše dotazy

Ptejte se našich odborníků na to, co vás zajímá

E-mail neposkytneme nikomu dalšímu. Vyplňte ho pouze v případě, že chcete být informováni o odpovědi na váš dotaz. E-mail se zároveň nebude nikde zobrazovat.
Takto * označené údaje je nutné vyplnit.
Váš dotaz bude zobrazen níže na našich webových stránkách.

otevřený mléčný zub

Marta Suchardová, 13.05.2021
Dobrý den, ráda bych s někým konzultovala "ošetřený"zub mého 6 letého syna. Byli jsme s vypadlou plombou (4 vlevo nahoře u zubařky), ta syna prohlédla a řekla, že je zoubek již mrtví a kdyby ho znovu zaplombovala udělá se synovi pod zubem váček, že se to u mléčných zubů nechává otevřené. Bohužel hned za 2 dny si syn začal stěžovat, že ho zoubek bolí a má to celé oteklé - vypadá to na ten váček. Dle zubařky máme čistit, proplachovat a dávat nurofen. Je to už takto zasažený 2 zub a já bych ráda věděla, zda se s tím nedá dělat něco víc, než jen nechat syna opět trpět a dávat mu jen léky. Syn se bohužel zubařky již značně bojí po zkušenosti z minula. Děkuji za odpověď Suchardová

Pečetění fisur

Simona Markova, 12.05.2021
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda provádíte i pečetění fisur u dětí? Děkuji.

nový pacient

Pavel, 19.04.2021
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat zda berete nové pacienty . Moje zubařka šla do důchodu. Děkuji za odpověď.

Zubní implantát

Záhorská, 16.04.2021
Dobrý den,přišla jsem o dva zuby,pátý nahoře vpravo a šestý dole taktéž pravá strana. Hledala jsem různé recenze i ceny za implantáty.Chapu že jsou ceny vyšší u zubů ale bohužel nejsem schopná tyto částky dát najednou,chtěla bych se zeptat zda se toto dá u vás řešit i spl.kalendářem.Děkuji za odpověď.

prijem nového pacienta

Petra , 18.03.2021
Dobrý den chtěla bych se optat zda přijímáte nové zakazníky ? Potřebovala bych zachranit zub a moje doktorka mi odešla do duchodu. Předem děkuji za odpoveď

Zájem o nové zuby

Tomáš Rybáček , 17.03.2021
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jaká je možnost si nechat u vás udělat nové zuby na splátky. Děkuji s pozdravem Rybáček Tomáš

Přijímání nových pacientů a zdravotní pojišťovna

Veronika , 16.03.2021
Dobrý den, přijímáme nové pacienty? Máte smlouvu s nějakou zdravotní pojišťovnou, popřípadě s jakou? Nebo si všechny zákroky musí klienti hradit sami? Jaká je délka objednací doby? Děkuji za informace.

Přijmutí nového pacienta

Lukáš Michl, 10.02.2021
Dobrý den, Chtěl bych se zeptat jestli přijmete nového pacienta? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Lukáš Michl

Proplacení ošetření u zdrav.pojišťovny

Pospíchalová, 01.12.2020
Dobrý den, když bych potřebovala úhradu od zdrav.pojišťovny na výkony od lékaře, který nemá smlouvu s pojišťovnou, kde získám kody výkonů? Bez toho mi doklady nechtějí proplatit - požaduji pouze úhradu zákl. ošetření. Děkuji.

Akutní bolesti

Darina, 27.11.2020
Dobrý den omlouvám se, ale berete i pacienta s akutní bolesti, přestože není u vás zaregistrovaný?

ARIES, centrum estetické stomatologie, s.r.o.

Ozvěte se nám s Vašim problémem či dotazem.

Telefon: +420 491 453 272
Mobil: +420 724 100 151
Fax: +420 491 451 936

Jak se k nám dostanete?

Skrýt / zobrazit podrobný popis cesty