Vaše dotazy

Ptejte se našich odborníků na to, co vás zajímá

E-mail neposkytneme nikomu dalšímu. Vyplňte ho pouze v případě, že chcete být informováni o odpovědi na váš dotaz. E-mail se zároveň nebude nikde zobrazovat.
Takto * označené údaje je nutné vyplnit.
Váš dotaz bude zobrazen níže na našich webových stránkách.

Kus ulomeného předního zubu

Dvořáková Lenka, 26.07.2021
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, ulomil se mi kus předního zubu, moje zubařka mi dala termín až ke konci října. Šlo by se k vám objednat dřív, nevím jak dlouho mi zub vydrží, než se mi ulomí další kus. V případě, že by to šlo, jak se to řeší? Děkuji za odpověď, Dvořáková Lenka

Zub moudrosti

Dana, 02.07.2021
Dobry den, pokud mam extrahovanou spodni "osmicku", je nutne vyndat i horni zub moudrosti? Problemy s horni "osmickou" nemam. Mohlo by dojit k pokriveni skusu, pokud bych mela na jedne strane jen jeden zub moudrosti? Dekuji, DV

Zubní můstek

Jan Hrobský , 27.06.2021
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat,jak se u Vás zhruba pohybují cenově zubní můstky. Potřeboval bych opravit zuby abych se mohl konečně normálně usmát. Nebo udělat nějakou konzultaci. A jestli spolupracujete s nějakými pojišťovnami? Děkuji s pozdravem Jan Hrobský.

bolest zubu pod nastavbou

marcela černanská, 25.06.2021
dobry vecet jsem k vam objednana na 12.7.boli me pod nastavbou zub spicak delano u vas na klinice mudr beran co mam brat za lek abycz vydrzela bo vasi navstevy dekuji

Registrace nového pacienta

Filip Hájek, 09.06.2021
Dobrý den, chci se zeptat, zdali v současné době přijímáte nové pacienty. Děkuji za příp. odpověď. S pozdravem F. Hájek

Příjem nového pacenta

Antonie Urbášková , 29.05.2021
Dobrý den, přijímáte prosím nové pacienty, pokud ano se kterou pojišťovnou. Dekuji

Přijímáte nové pacienty

Denisa, 15.05.2021
Dobrý den, přijímáte prosím nové pacienty, pokud ano se kterou pojišťovnou. Dekuji

otevřený mléčný zub

Marta Suchardová, 13.05.2021
Dobrý den, ráda bych s někým konzultovala "ošetřený"zub mého 6 letého syna. Byli jsme s vypadlou plombou (4 vlevo nahoře u zubařky), ta syna prohlédla a řekla, že je zoubek již mrtví a kdyby ho znovu zaplombovala udělá se synovi pod zubem váček, že se to u mléčných zubů nechává otevřené. Bohužel hned za 2 dny si syn začal stěžovat, že ho zoubek bolí a má to celé oteklé - vypadá to na ten váček. Dle zubařky máme čistit, proplachovat a dávat nurofen. Je to už takto zasažený 2 zub a já bych ráda věděla, zda se s tím nedá dělat něco víc, než jen nechat syna opět trpět a dávat mu jen léky. Syn se bohužel zubařky již značně bojí po zkušenosti z minula. Děkuji za odpověď Suchardová

Pečetění fisur

Simona Markova, 12.05.2021
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda provádíte i pečetění fisur u dětí? Děkuji.

nový pacient

Pavel, 19.04.2021
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat zda berete nové pacienty . Moje zubařka šla do důchodu. Děkuji za odpověď.

ARIES, centrum estetické stomatologie, s.r.o.

Ozvěte se nám s Vašim problémem či dotazem.

Telefon: +420 491 453 272
Mobil: +420 724 100 151
Fax: +420 491 451 936

Jak se k nám dostanete?

Skrýt / zobrazit podrobný popis cesty